Subject: Re: Kaaskiri
From: "Aet" <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium Delta"
Cc: "Tuuli Lepp"
Date: Mon, 20 Jan 2025 12:02:27 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

 Saadan Inõmõiguste Instituudi arvamuse  Karistusseadustiku muutmise seaduse 
eelnõu väljatöötamiskavatsus (nn nõusolekuseaduse VTK) kohta.

Vastus manuses.

Aet KUKK
Tegevjuht
Inimõiguste Instituut MTÜ
Tel:   + 372 642 1000
Mob: + 372 533 02328
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.inimoigusedeestis.ee <http://www.inimoigusedeestis.ee/en>

On 18. Dec 2024, at 08:58, [email-masked] wrote:

Tere!

Teile on saadetud Justiitsministeeriumi dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
eelnõu kooskõlastamiseks/arvamuse avaldamiseks.
Tagasisidet ootame 20. jaanuariks

Pealkiri: Karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõu väljatöötamiskavatsus 
(nn nõusolekuseaduse VTK)

Registreerimise kuupäev: 17.12.2024

Registreerimise number: 8-3/8861-1.

  <http://www2.rik.ee/delta/JM_logo.jpg>

Suur-Ameerika 1, 10122, Tallinn
Tel. 620 8100, Faks 620 8109
e-mail: [email-masked]
 <http://www.just.ee/> www.just.ee